sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Vanilla Treat

Taas yksi kauneushoitojen läpikäynyt poni. :) 

And again another pony, who's got through my beauty treatments. :)

Cookery Ponies sarjan Vanilla Treat, tosi likainen tapaus. Kynänjälkiä, kuulakärkikynää, likaa... 

Vanilla Treat from Cookery Ponies, a really dirty one! Pen marks, blue-pen, surface dirt...



Kunnon pesu kidesoodassa ja kuulakärkikynien haalistaminen aknevoiteella teki ihmeitä! Symboli kärsi hieman hoidosta, mutta sen voi kyllä korjata, jos se kovin silmää häiritsee. :) 

She needed a good wash and some acne cream for those blue-pen marks. Ds-symbol damaged a bit, but if it disturbs me, I'll re-paint it a bit. :)

Voi mikä kaunistus hän on nyt!

Now she looks this pretty!


 


Sarjasta puuttuisi enää Nice 'n Spicy, toivottavasti saan sen pian itselleni. :)

There's only Nice 'n Spicy missing from this set, I really hope that I could get one soon!



Järjestelin myös ponihyllyä vähän. :) 

I had to re-organize my pony shelf a bit. :)

2 kommenttia: