keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Kisscurlin uuswanha look / Kisscurl's new-old-look



Snifflesin onnistunut repinkkaus yllytti minua kokeilemaan samaa myös Kisscurliin. Tälläkin tyttösellä on aika tehnyt tuhojaan ja vaaleanpunainen väri on haalistunut lähes näkymättömiin, hännässä oli vain häivähdys pinkkiä.

After I succeeded re-pinking Sniffles's hair, I decided to try the same to Kisscurl. Time had played tricks on her hair too - there was almost no pink left, just a tiny bit of pink shade at her tail.



Kuuma vesi ja karmiinin punainen vesiväri toimivat taas ja tällainen kaunotar hän on nyt. :)

Boiling hot water and crimson red watercolor did it again and now she looks this stunning! :)

3 kommenttia:

  1. Wouuuh! Kylläpä muuttui ponin ilme! Nyt muuten lähtee meikänkin Kiss Curl ja Posey värikylpyyn. Olen niin vakuuttunut tekniikastasi.

    VastaaPoista
  2. Oliko vaikeaa pitää muovi erossa väristä? Teitkö jotain suojaustoimenpiteitä?

    VastaaPoista
  3. Itseasiassa ainakaan noilla vesiväreillä mitä mä käytän (mun lasten Autot-vesivärit :D), niin muovia ei ole tarvinnut suojata mitenkään. Olen ensiksi kastellut harjaksen, hännän ottanu irti ponista ja värjänny sen ensiksi. Ihan vaan kuumaa vettä kuppiin, väriä maun mukaan muutama pensselillinen ja sitten huljuttelua ja kylmällä vedellä huuhtelu. Pään oon sitten pidelly käsissä ja huljutellu sievästi värivedessä, en toki oo sitä pahemmin sinne dippaillu, mutta kuitenkin että juurikin on saanu väriä. Ja ei ole tullut värjäymiä! Toki kannattaa olla varovainen, mutta vesiväriliuos ei onneksi ole ihan niin ätäkkää tavaraa, kuin esim. elintarvikeväri.

    VastaaPoista