maanantai 2. toukokuuta 2011

My Little T-shirt!

Nyt on pakko kyllä laittaa kuvaa, kun posti toi ihanan t-paidan tänään. :) Ebaysta voitettu, lasten malli, mutta onneksi oon pieni ja onneksi se mahtui päälle.

My Little Pony paita, ihan oikea MLP-tuote.

I really need to brag a bit, 'cause the mailman brought something lovely for me today...
I bought this t-shirt from Ebay, a genuine MLP product!
It's made for children, but luckily I'm quite small and LUCKILY it fits. :D

Älkää välittäkö räjähtäneestä ulkomuodostani, olin pihahommissa kun posti tuli ja heti piti saada paita päälle ja kuvatodisteita!

Please, don't mind my horrible appearance. :D I was gardening when the mail came, and I just had to try the shirt right way and take few photos!

2 kommenttia:

  1. Ooooo....! Tyylikästä, että siinä on Truly! Ja muutenkin onnistunut kokonaisuus.

    VastaaPoista